tisdag 2 december 2008

Nu har man en ny blogg. ;)

Nu har man gjort en ny blogg. Här kommer man säkert skriva mkt som ni kan få läsa. ;) Vet inte riktigt va jag skriva just nu men kommer säkert på nått kul. Hehe.

Jag har en sån underbar kille i mitt liv nu. Han betyder så mkt för mej. Innan jag träffade honom mådde jag skit. Men sen den dagen min barndomsvän "syster" presenterade mej för honom så har jag mått jättebra. När jag såg honom första gången så visste jag inte riktigt va jag skulle säga men jag kunde inte sluta o titta på honom. Jag tkte han verkade vara en snäll kille när jag väl hade börjat o prata me honom. Men jag kände nått när jag träffade honom första gången. ;) Men en månad senare så hade vi en väldigt bra kontakt me varandra. Vi bytte nr o smsade me varandra. Sen fick jag veta av min syster att han tkte jag va snygg. Jag blev chockad. Har inte hört en kille säga så till mej på flera år. Ingen kille har inte velat ha mej för den jag är. Men här verkade faktist gilla mej för den jag va. Den dagen han fyllde år så va vi ute o drack o firade honom. Han bad mej följa me honom för han ville prata me mej lite o säga att han skulle tänka sig att ha mej som sin flickvän. ;) Jag blev glad. Hehe ;) Vi smsade väldigt mkt i en månad o allt kom fram va vi kände för varandra men den 22 augusti så bjöd jag ner honom o en killkompis till mej. Min syster va me o drack me oss den dagen. ;) Den kvällen den 22 august så sa vi dom 3 små orden till varandra. "Jag Älskar Dej" Sa vi till varandra o vi pussades för första gången. ;) Va mysigt d va. Den dagen blev vi tillsammans o har vart tillsammans sen den dagen o vi e fortfarande lika förälskade i varandra som då ;) Jag älskar honom så mkt. Vi har vart tillsammans 3 månader o 2 veckor snart. Jag hoppas vi kommer vara tillsammans länge länge ;) Hehe Saknar honom när vi inte ses. Men vi ses varje helg o när jag e me honom mår jag jättebra. Han lyser verkligen upp min dag. ;) Han kallar mej för sin lilla ponny o hans nallebjörn. ;) Så gulligt. ;) <3>

Nu har jag skrivet jätte mkt för o vara min första blogg skrivande här. Hehe ;)
Hoppas ni gillar d ni läser. ;)

Puss o Kram På Er! ;)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Bra att ni håller ihop.. Ni är såååååååååååå gulliga :D

Anonym sa...

så bra skrivet:)