onsdag 3 december 2008

Snart blir man 24 år ;)

På söndag den 7 dec fyller man år.. Hehe Man blir 24 år.. ;)
Va gammal man blir. Hehe ;)
Kommer att fira min födelsedag me Älskligen.. ;)
Ska bli kul o se va som händer när man vaknar på söndag morgon om man kanske får nått av Älskligen el så.. Hehe Men d märker vi.. Men jag e bara glad att jag får fira min födelsedag me honom på morgonen iallafall. :D Man måste inte alltid få nått. Man får vara glad att man e me den man älskar.. Haha ;)

P.s. Min barndomsvän "Syster" fyller år den 8 dec dagen efter mej.. Hehe Coolt el hur?? Men d e 2 år skillnad mellan oss.. Hehe Hon e en 86:a o jag e en 84:a. :D
O bara så ni vet så e vi inte riktiga systrar.. Vi e uppväxta tillsammans men vi säger att vi e som systrar.. Vi e jävligt lika till sättet så man kan verkligen tro att vi e riktiga systrar.. Haha Love ya forever sister. <3>


Nä nu ska jag ta o göra annat. Blir nog att jag skriver nått imån me. :D

Pussar o Kramar På Er!!!

1 kommentar:

Johanna sa...

Det är juh kul att fylla år, men fyller du inte 20 år som mig :O Kram