lördag 24 januari 2009

Kommer alltid att älska dej. :'(

Jag har förlorat den jag verkligen älskar. Killen skriv ett sms häromdagen o skrev att d va slut. Han ville ha ett uppehåll. Men vi kanske kunde testa längre fram. Han lovade att han aldrig skulle såra mej el skriva ett sms o göra slut. Men d gjorde han. :'( Han sårade mej JÄVLIGT mkt. Ikväll skrev jag till honom att jag älskar o saknar honom jälvigt mkt. Han skrev bara oki. Jag frågade om han kände likadant, men han skrev att han vet ej. Men alla runt omkring säger att han älskar mej. Han sa senast i torsdags att han älskade mej o att jag alltid kommer o vara hans lilla Annis. Men som d känns nu så verkade han inte mena d. Jag vill verkligen ha honom vid min sida. Han betyder allt för mej. Han sa för ett tag sen till o me att han inte litar på mej o sig själv men varför blev han då tillsammans me mej o första taget??? Jag fattar fan inte d. FAN va jag älskar honom. Han d verkligen d bästa som har hänt mej. Jag hoppas jag får honom tillbaka. Han e den första som verkligen gillar mej för den jag e. Men som jag känner nu så känns d som om han har utnyttjat mej. Men får jag veta sanningen så får jag se va som händer då. Han e d bästa som har hänt mej på 5-6 år. Hoppas jag får honom tillbaka igen. Jag o Stefan föralltid. <3


Puss o Kram på er.

Inga kommentarer: