tisdag 3 mars 2009

Varför???

Varför känns d som om d e jag som e felet???
Jag orkar inte må såhär mer.
Jag hade hittat en underbar kille men som sedan sårade mej fast han sa att han inte skulle göra d. Men jag vet att alla killar kan såra fast dom säger att dom inte ska. Jag orkar snart inte mer. :'(
Saknar dej så mkt. Jag älskar dej så j-vla mkt me.

Snart ger jag upp mitt liv el nått. D e så jag känner just nu. :(
Jag vill ha dej tillbaka.. Vill att d ska vara som förut. Saknar honom som fan. :(
Va har jag gjort för o förtjärna detta?? :'(
D känns som om d e mitt fel att han gjorde som han gjorde.
El e d nått fel på mej???

Snälla kom tillbaka till mej. Du e den enda killen som jag någonsin har älskat så mkt som jag gör. Du e den enda som har fått mej o må bra o verkligen kunnat vara mej själv me.
Kommer alltid att älska dej o jag kommer aldrig o glömma dej.
Kommer aldrig o släppa dej.
Om jag nu ska vänta länge för att du ska bli min igen så gör jag d..
Tänker på dej varje dag ska du veta. <3
Älskar dej nu o föralltid. Puss Puss <3


Kramar Annis


Inga kommentarer: